Matchdag!

Så idag har jag hunnit med en match och faktiskt lite plugg förvånade jag med att göra!
Massa smällar har gått av här utanför funderar på om det kanske möjligen var någon som sköt någon...illa

Jaa på matchen idag höll det på att bli min debut som utespelare, men fick inte spela, blev la lite för spännande...
Men det kommer, snart kommer jag att vara en målsprutande höger sexa :P

Nä nu ska jag läsa lite Isprinsessa och sedan sova lite tror jag för att vara utvilad imorgon när plugget startar på riktigt...funderar på vad man ska skriva pedagogiken om...är inte sugen på något ämne ännu..vette tusan!

nu chocklad och bok!

Må och Lev

Btw Erika, så var det fel version så inget badande... men man blir lite glad på slutet ändå :)

Kommentarer
Postat av: lejon

sandy

jag kan inte kolla på filmen för jag måste installera nåt å det vet jag ju inte hur man gör..

dessutom har min mobil pajat så om du skulle vilja få tag på mig kan det bli komplicerat...

2010-01-07 @ 10:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0