Mysko

Vilken mysko dröm jag drömmde i natt!!
Ingen var där de skulle och jag var hysterisk mest hela tiden, på olika sätt.....
Mycket mysko var det!

Jag glömde min mobil hos en kompis igår, vilket kan göra att det är svårt att få tag på mig under dagen... men jag hopppas att jag ska kunna fixa den så att jag är kontaktbar innan dagens slut!

Dagen/helgen går i idrottens tecken...igår såg jag handbollsmatchen, som jag inte vill prata om!
Idag ska jag och leka handboll med några skolor, sedan ska jag nog iväg på en innebandy match och sedan tog planerna slut för dagen!
Imorgon har jag match, och så visas det under hela helgen skidsm från piteå! Så tänkte att jag skulle ta och titta lite på det!

Det ska bli skoj och i allt detta hoppas jag att jag ska få sova lite mer...
Och att alla problem i drömmen löste sig, trots att det inte känns som att det var problem på riktigt!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0