Plugg hugghugg

Sitter på bibloteket och försöker skriva av lite anteckningar eller rättare sagt försöker jag tyda vad det är som jag egentligen vill ha sagt med dem!!
Går väl sådär... många frågetecken har placerats på strategiska ställen!

Skulle egentligen ha börjat plugga kl 9.00 men på grund av tekniska omständigheter... (började läsa en trevlig bok och när jag skulle sluta insåg jag att det bara var 40 sidor kvar så det var ju lika bra att läsa ut den så var inte på bibblan förrän halv 12 istället!!)

Första träningen i arenahallen idag!!! Ska bli himla spännande den ser så himla stor ut!! Tänk vad liten man ska känna sig när man står där nere och står...

Tillbaka till plugget :)

Må och Lev

Till Lejon Vad tusan, då får vi fixa så du kan se den då...välda massa jobb för att se ett litet klipp men jag tror att det nästan kanske möjligtvis är värt det! Vad tusan har du gjort med mobben då?? Har allt kvicksilver som varit i den emigrerat??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0