Rubriklös

Så blev ingen match, pga feber!
Illa

Gick till ICA för att köpa lite sjukmat...mest onyttigheter...
När jag gick ut från ICA och så tog jag ett sådant där djupt andetag, kände jag mig helt plötsligt så glad! Jätteglad, och nöjd, vet inte varför, men det var härligt! Ville bara sjunga och göra en pirruett med armarna utsträckta som Maria i Sound of Music!

The Hiiiiiillsss are aaa liiiiiiive wiiiith the sound of muuuuuuuusic!!

Men jag gjorde inte det, men i mitt huvud hade jag gjort massa hoppsasteg också för att få upp farten!
Ibland får jag den känslan när jag lyssnar på musik, och det är friskt väder!

Det bästa med att vara sjuk, är att man kan tänka på inget alls, och helt plötsligt poppar det upp en trevlig tanke! Typ hur det kommer sig att man mötte precis den person som man gjorde i dörren, vad var det som gjorde att han/hon valde att gå ut i det tillfället, samtidigt som jag gick genom den dörren??

Men eftersom jag inte kan komma på något svar på den tanken ska det bli himla trevligt att sätta på Janne Långben the movie nu!!
JAPP den är inköpt nu :D Kanske bara är ca 15 år för gammal för att se en sådan film, men den är grym!
Har ju redan så många andra filmer som passar för vuxtefolk!

Nu ska jag fixa lite på en spellista!

Må och Lev


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0