The boys(girl) are back in town!

Så var man tillbaka till Halmstad har spänderat halva dagen på arland där jag fick fika och äta lite och såg Jonathan Hedström och Chris Abbot där :) Hedström hade fortfarande synliga skador från fighten mot skellefteå!!!

Chocken kom när man var framme i Halmstad... två faktiskt den ena att det var snö här!!
Och den andra att mina sopor som jag glömt att kasta inte luktade!!!!!!!!!!

Nu ska jag käka lite mat och sedan går Stolthet och fördom på tv... inte miniserien utan den senaste :( men jag tänkte att jag skulle se den och jämföra! Men inget kan slå Colin Firth när han kommer upp från vattnet!! Det är bra tv det!!!

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad tyckte du då? :) Var det nån vattenscen med? :P

2010-01-06 @ 16:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0