Helgen som varit!

Har haft världens skönaste helg har inte gjort något som jag borde bara sådant som jag vill och vissa saker som jag ville göra gjorde jag inte för att jag inte kände för det!!

Så himla skönt det enda som jag har gjort är matchen, och det var ganska skönt, för det är ganska befriande att spela match!

Kanske pluggar lite nu, men tror inte på det själv tycker att jag är värd en helg där det inte händer så mycket :)

---------

Måste berätta det hemskaste när vi cyklar hem från matchen så har en av mina lagkamrater på en röd jacka och ett knallrosa linne som sticker fram....Guuuu så pinsamt...jag vågade inte cykla brevid henne, förstår inte att hon inte skämdes :P hahahah
Är väl till sådant här som de flesta bloggar har använts till!! :D

---------

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0