hmm är det nya tack!

Jag var så snäll idag.... Kommer och ska gå in i Q huset en kille som går precis framför mig och inser att jag ska gå in i samma byggnad, vilket gör att han saktar in så att jag måste öppna dörren... (trodde jag var dam och skulle få dörren öppnad åt mig, tydligen inte) Öppnar dörren åt honom istället som en äkta gentleman skulle ha gjort, och tacken blir ett förvånat hmm........ Vart har artigheten tagit vägen???

Morgonen började med en trevlig promenad med Karolina (vi trodde på fullstyrka, men tydligen var det vissa missförstånd från vår sida...) Sedan blidde det en snabb dusch för att sedan käka våfflor till frukost hos födelsedagsbarnet! Gott!

Nu sitter jag på skolan och pluggar lite snart är jag klar med föreläsningskiten!! (föreläsningar = kul, arbetet = mindre kul...)

Det sköna med denna dag är att det innebär att det är nu enbart en hemtenta kvar att göra, mer än hälften klart alltså!! :D

Må och Lev hackers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0