Melodivfestivalen kväll i kväll!

Så nu är det le grande finale som man kallar den...jag kallar den..

Blir att se med några tjejer, få killar som anser att det är värt att spendera tiden kring.. men de som vill är välkommna! (ni tjejer också)

Förhoppningsvis är det ingen som är så sugen på att gå vidare senare ikväll... men det är en klasskompis som har fest...vilken jag var jättesugen på att gå på, men så har jag match imorgon och är lite små trött idag så vet inte hur sugen jag är...men jag följer nog än då mest för sällskapets skull ;)

Har varit superväder idag och för en gångs skull så upptäckte jag det innan det hade gått i ide igen så jag var ut och vandrade med en vän, mycket trevligt!

Imorgon blir det disk, lite plugg och match!!

Nu blir det gitarr och lite senare en välbehövlig dusch!!

Må och Lev
Landkrabbor! - Goes piratestyle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0