Och Sverige skickar..

Anna...Anna......... Nä vet du vad..
Trevlig låt, ganska men inte mycket... blääää det är ungefär som att lyssna på Carola... det är OK om man slipper se och höra henne prata, hon gråter ju hela tiden!!! Jag menar det måste vara något slags rekord!!

Jag tycker i alla fall att det hade varit mycket mysigare att ha Salem i Oslo och varje gång han fick poäng (om han skulle få några) så ser han så där bortkommen ut... "är det faktistk någon som gillar min låt???" Jätte kul att kolla på igår :)

Ja jag hoppas att någon vet om det blev rätt.. om det slår i Europa...
Den diskussionen tänker jag inte ta... den sker varje år och varje år så tror vi på någon låt att den har det som de i öst gillar och kanske normännen... Eller vad tusan det är de brukar säga... jag tycker vi ska ta och titta på dem som har vunnit de senaste åren... det är troll som spelar hårdrock, en rysk kille som åkte skridskor, en plutt som spelar fiol, en serbisk myskolåt (hur f*n kunde den vinna), och före det var det tjejer som gjorde grymma shower typ my number one, wild dances och Everyway that i can.... De senaste 7 åren har alltså i princip vad som helst kunnat vinna!

Det enda som inte har vunnit något år tror jag....är en rapp låt!!
Det är kanske något för Sverige att satts på!!! Då har alla musikstilar vunnit!
Vilket betyder att vem/vad som helst kan vinna...
Nää för att komma till summan av det hela: Sverige fokuserar så jäkla mycket på att please Europa så det är nästan som att de glömmer att vi är en del av Europa..

Som när jag inte trodde att Stockholm var en del av Sverige..

Jaja idag blir det Handbollsmatch i Eslöv sedan har jag inga direkta planer...men det kan jag leva med... kanske läser lite ur min underbara alliped sport psychology, vem vet!

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: erika

jag tyckte det var en av de tråkigaste låtarna som var med.. vad hände där lixom.. lycka till på match! puss

2010-03-14 @ 12:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0