Sista matchen!

Idag är det sista matchen för säsongen!
Ska sedan firas med lite mat - ska bli gott!

Igår var det Tessan som höll lådan när vi var och firade hennes 23 årsdag! väldigt trevligt!
Då upptäckte jag också att en gitarr som jag har haft lite koll på har sänkts i pris....
Inte bra för min ekonomi... måste ta en diskussion med mig själv och alla som jag känner om det är värt det... är jag nog bra för att skaffa ytterligare en gitarr... eller hoppas jag bara....

Menmen

Nu ska det laddas för match med en gröt tallrik tror jag:) Jag har mjölk idag så det blir en lyxmåltid!!

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: erika

jag tror bestämt du behöver en till! snart grillsäsong ju! :D

2010-03-20 @ 23:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0