Tillämpad idrottspsykologi med en tomte!

Sitter och pluggar idrottspsykologi och det känns som att jag har en tomte som vakar över mig, som påpekar allt jag gör men som inte tillför särskillt mycket...

Menmen som tur är är ju tomtar trevliga till jul så man får hoppas på många julklappar när julen närmar sig!

Just nu läser jag på om Grupper och lagdynamik för att hålla min sista föreläsning, ja egentligen har jag två kvar, men den ena har blivit fyttad så nu jobbar vi med denna för att vi ska ligga i fas!

Jag kanske ska be om ursäkt för att jag har skrivit så lite på sistone, men det beror helt enkelt på att jag inte har orkat eller haft tid och därför kommer jag inte be om ursäkt för det! Prioritering det är vad det handlar om! :)

Nu ska jag fortsätta läsa, och säga att det känns som om det kommer att skrivas lite oftare nu i alla fall... om det är någon som bryr sig...

Kommentarer
Postat av: erika

hurra! jag bryr mig! :)

2010-03-13 @ 10:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0