Visualisering!

Klart och Betalt i detta nu lämnas första hemtentan av tre in på denna delkurs...GOTT!!!

Nu är det bara att hålla två föreläsningar och skriva två hemtentor kvar... känns skönt att föreläsningarna bockas av senare i veckan och att tentorna kan bockas av rätt snart de med!!

Sitter nu och väntar på att vi ska sätta i gång med hemtenta tre eftersom en av mina gruppmedlemar i denna del inte tycker att man behöver plugga efter lunch!! Så är det bara till att sätta igång med detta... man blir ju lätt irrii...

Känner mig inte riktigt 100 just nu.. vet inte varför menmen det är något som man får ta som det kommer, om jag förstår det rätt så är det bara jag som är fjantig!! Men det är ju inte så ovangligt så det stämmer nog :)

Blir träning med pojkarna ikväll och sedan egen träning så får tills dess blir det plugg:)

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0