Tea time

Fördriver tiden innan jag ska och dricka te hos min kära granne...

inte mycket på tv inte mycket kreativitet i huvve så jag hamna här... och eftersom jag inte har någon kreativitet så kommer det heller inte att bli så mycket skrivet...

har ju haft bröder och kusin hos mig hela lång helgen!! Jätte trevligt, mycket trevligt blev det shoppat!! får se om man klarar hela månan :P Skoj var det i alla fall nu blir det till att sova ikapp...Var så varmt...men men så får det också vara...

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Karolina

Notis: Det är jag som är den kära grannen och det gör mig glad :D (Does the word retarded mean anything to you?)

2010-05-18 @ 21:32:20
URL: http://witheyesblinking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0