Helt otroligt!

Den finns alltså kvar... efter att ha skitigt i bloggen i jag vet inte hur länge skriver jag i alla fall ett inlägg nu!

Vet inte om det kommer att bli en återkommande vana eller bara ett ill för kvällen/natten..
Det är fest hos grannen...
Hoppas att de har skoj! Jag ligger på min älskade soffa och lyssnar på deras musik (tror det är Oskar Lindros - Från och med du, om jag skulle gissa utifrån hur basen låter, tidigare tror jag de lyssnade på någon av de otaliga versioner som finns av Your love - hemskt att jag inte ens vet vem av alla som gjort orginalet av den).

Tanken var att jag skulle skriva några rader eftersom jag antagligen inte kommer att kunna somna i alla fall, så behöver inte slösa tid på att vara irriterad på grannen och mig själv över att jag inte kan sova i sängen, jag föredrar att vara till ro när jag ligger där. (nu lyssnar de på när vi gräver guld i USA - GES plus ett par skränande fyllon, tror det betyder att promillehalten har nått drygt 1.0 på vissa, men att alla ligger kring den gränsen...de brukar ju inte komma förrän slutet av festen)

Var på bio ikväll, The social network, okej film, har varit med om mycket bättre.. men ska inte skriva av den helt ännu, jag gav den trots allt inte min fulla uppmärksamhet, mycket fokus riktat innåt... men tips från mig, hyr den när den kommer på dvd, gilla dialogen dock. (ny låt igen, mindre bas och volym på denna, börjar det närma sig efterfest?? Kan inte tyda vilken låt det är).

Snart, snart ska jag lägga av... (nu bryr de sig inte om musiken och sjunger någon dricklåt)

Må och Lev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0