Tänkte att jag kan köra en liten period nu!

Sitter på bibblan och skriver detta!
Om vi säger så här, jag undviker att läsa artiklar... men det är trevligt det med, lyssnar på musik (Billy Joel - We didn't start the fire) och för tillfället skriver blogg!

I morse vaknade jag av att det kommer ett gäng, gissar att de var rörmockare, och skulle byta vattenblandare! Inte beredd på det, och inte så att man kunde somna om efter det... så det slutade med att man fick gå upp och äta frukost till ljudet av borrmaskiner! men det är också trevligt!

När de gått visade det sig att jag bara hade vatten till att spola toaletten efter att man besökt den!
Som tur var fick jag komma till en kompis och borsta tänderna och tvätta sig!! Phew, annars hade det nog inte blivit mycket gjort idag!

Nu sitter man i alla fall på bibblan, och är mest nervös! Vill vet om jag kom in till Korea och helst igår (Ny låt Billy Joel - Uptown girl) Tjejen på som har hand om detta anser nog att jag är ett nervöstvrak! och hon har ju inte helt fel i alla fall inte när det gäller detta!

Sitter en kvinna och pluggar här med barnvagn! riktigt strongt tycker jag, tror inte att de eventuella barn jag kommer få skulle vara så lugna och fina som detta!

Idag har vi träning med handbollen och vi ska få göra ett kärt återbesek i alehallen! Förhoppningsvis har vi fått tillbaka vattnet då, för jag duschar inte i den hallen!! det går nämligen ryckten om att det hoppar grodor där.. men sen vet jag ju hur det såg ut förra året = hellre svettig än duschar (Audioslave - Like a stone)

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0