7 days to go

Nu är det alltså sju dagar tills det bär av!


Klockan åtta går flyget från kallax sedan är jag framme kl 9 den 21a så egentligen är det åtta dar kvar, men resan börjar om sju :)

För er som inte vet så kommer jag att åka till korea för att plugga, vanlig reaktion hos de flesta:
Gu vad spännande, vad kul du kommer ha...men varför valde du korea??

Jaa det är ju en mycket bra fråga och hade jag ett bra svar så skulle ni få det, men ibland tycker jag.. måste man alltid veta, det kändes bra helt enkelt! Spännande land spännande historia, verkar vara cool natur, inte ett land man besöker i första taget :)

Sedan är det så att jag har en kompis som bor i Seoul, hon heter Bomi (Kim Bomi till och med, det kanske ni kunde gissa ;) och jag pluggade spanska med henne när jag var i Sevilla. Så det var väl också en liten orsak... men jag kan inte säga att jamen därför valde jag korea... men det kanske ingen kan :)

Fjärilarna har i alla fall börjat röra på sig, och snart är det dax för mig att börja röra på mig... vad jag längtar!

Må och Lev


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0