Bortkommen

Nu är jag i alla fall framme och sitter i mitt lilla rum!
Känner mig lite smått bort kommen men det kommer mer och mer! Engelska är inte deras bästa egenskaper så mest tittar man bara på folk och ler när man ska handla...

Ska även betala hyran... går dock sådär eftersom jag tänkte betala hela hyran på 1710 000 men tydligen kan man bara ta ut 300 000 åt gången och jag har bara hittat en autommat som jag förstår mig på och den pratar och är inne på en 7 11 butik och det känns lite dumt att ta ut allt de har när de tittar på och apparaten inte vill hålla käften!

Tänkte gå dit och ta ut två omgångar typ nu och sedan gå och lägga mig tror jag... fast jag blev lite piggar har powernappat lite!

Hittade McDonalds det första jag gjorde :) Phew känner inte att jag hade orkat att försöka gissa mig fram till vad jag äter, men hittade nyss en resturang som verkade ha engelska meny så den kanske man får ta och prova någon gång...

Har fått mitt rum! Det är rätt likt bilderna, men jag har en kokplatta, däremot var det inte så välstädat och jag hör hur folket i rummen intill städar, så det är kanske något man gör när man flyttar in här.. Men jag orkar inte ta tag i upp packandet idag så tänkte göra det imorgon, eftersom jag har en heldag med tid att slå ihjäl då också innan det börjar några aktiviteter...

Känner inte att jag är så kreativ med skrivandet så det blir mest bara upprabblat, men detta är mest bara ett jag lever inlägg till mamma så det är OK!'

Känner mig i alla fall mindre bortkommen än efter att jag blev avlämnad.. hyresvärdens engelska är inte den bästa och han ledde mig till fel rum, jag försökte säga det till han men han bara log, det gjorde jag med!

Må och Lev mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej Elin! Kul att du uppdaterar, fortsätt med det! Det år så roligt att höra hur du har det! ;) Kram å ha det bra

2011-02-21 @ 20:33:11
URL: http://jossanb.blogg.se/
Postat av: Anonym

märker att du gör som mamma säger kram

2011-02-22 @ 11:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0