Dore ban

Egentligen vet jag inte vad det är jag har skrivit här och vad jag inte har skrivit!
Igår var i alla fall jag i en dore ban för första gången vilket är riktigt skoj!
Dore ban vet inte om det stavas så här betyder sjung rum typ och är ett rum du hyr med dina kompisar för att sjunga kareoke i!!

Skit skoj i alla fall, har lite ont i halsen idag dock!
Idag har hittills varit rätt lugn och träffat lite vänner Chejin, Aki och XianLiang för lunch och så har jag fixat med lite papper och kollat hur mitt schema kommer att se ut :) Ledig fredagar :) Najs!!!

Nu hoppas jag att mamma ska logga in på skype snart för jag måste dra om en timme typ!

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: Jenny

Häj ELin, tänk att jag hittade hit:) Du verkar ju ha det hur soft som helst, hihi. ROligt att du bloggar kan man hänga med hur det går, mera bilder tack:D Kram Jenny

2011-03-01 @ 10:36:47
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0