Sjukdom

Jaha nu var man lite sjuk då... finns det något tråkigare.. det som egentligen är tråkigast är att man inte orkar.. för lets face it när man har alldeles för mycket att göra så är ju att se film det enda man vill!

Men men jag tänkte i alla fall att jag ska sätta på en film nu.. Har inte bestämt vilken är inte riktigt på humör för nån..

Men en bra sak har jag hunnit idag.. två till och med, har skickat in kompleternade uppgifter till CSN och jag har packat ihop en hel låda med grejer tills jag ska ur lägenheten :)

Imorgon är en annan dag och jag hoppas verkligen att jag blir bättre, för det är en full planerad dag, Ullared snacka med killen som ska hyra lägenheten, och så hänga med vänner det ska verkligen bli en bra dag... om den här snuvan vill släppa vill säga :)

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0