Sov gott!

Så det här blir sista natten i Sverige på ett tag!
Och som alla som någonsin har rest med mig vet så kan inte jag sova om jag inte vet att vi kommer upp dagen där på.. så eftersom jag imorgon ska gå upp klockan 6 senast så kommer jag antagligen kolla på klockan en gång i timmen..

Sa ju att jag skulle berätta lite om mitt boende.. verkar som det är 15 minuter från någon tunnelbanestaion som heter korea university så det låter ju bra, har även egen toa och dusch tydligen också eget kök står det men på bilderna verkar det som att köket består av kyl och micro.. spännande :) Verkar även ha tvättmaskin i rummet så det är najs!


Det är de bilder som jag har fått :)

Joo ska avsluta med vad min mamma berättade för mig när hon vetat att jag skulle till korea ett tag.. detta var när nordkorea var lite irriterade över att sydkorea varr buddybuddies med USA... detta berättar hon i alla fall:
- jag läste att Korea är en rätt säker stad att gå runt i på natten och det är typ säkert att gå full själv genom staden...det känns som att det kompenserar att de är hotade med ett kärnvapenkrig.

Tyckte jag var lite komiskt!

jaja nu ska jag försöka att sova

Må och Lev



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0