Stå på knä

Så jag kom fram igår!

Möttes upp av några från skolan och fick skjuss till en korsning där några andra möter upp mig och när vi börjat köra säger, kom ihåg den här korsningen... jaha tänkte jag... varför..

Men jag hittade i alla fall tillbaka till denna korsning, och det visade sig att när man går upp för backen där så kommer man till min skola :) Mycket praktiskt att komma ihåg ey?

Jag kommer inte ihåg vad jag skrev igår, men mcdonalds ligger bara precis där min väg slutar och det kändes skönt att få äta något som man vet vad det är när man precis kommit fram så där! Försökte även att handla lite mat igår, men hittade inget direkt så det blev yogurt och kex, som blev frukost och kvällsmål igår!

Idag tänkte jag försöka att shoppa lite mer tänkte hitta lite trasor eftersom det är lite små dammigt i rummet så tänkte jag dammar av innan jag packar in grejerna (det tycker i alla fall jag var en mycket vuxen tanke av mig).

Så klockan är i alla fall halv tre här, jag vaknade 12 och jag har inte gjort mig helt klar ännu... dra ut på det lite.. Men det jag kan säga är att min spegel är så låg att om jag står vid handfatet så måste jag böja mig ner för att se mitt ansikte, och eftersom toaletten är lika liten som den som Saras lägenhet i Halmstad betyder det att allt blir blött när man duschar så jag står utanför toaletten och försöker sminka mig lite, vilket betyder för att jag ska kunna se mig själv så måste jag stå på knä!

Må och Lev

Kommentarer
Postat av: mamma

du kanske är för lång för att vara i korea

2011-02-22 @ 11:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0