Intensiv vecka

Trots att jag inte har någon dirket skola att tänka på så har veckan varit väldigt intensiv!
Sprungit mellan massa bra vänner och hela veckan, guu vad trevligt, tror inte jag haft så här häktiskt schema sedan jag började plugga!

Men trevligt har det varit!

Igår var sista dagen som jag fick besöka min favorit lägenhet i Halmstad!! Det var lite små sorgligt!

Idag har jag spenderat hela dagen till att spela boule jag och fröken Elmertoft mot bröderna halén en jämn kamp in i det sista, men vi visade att tjejerna var bäst när det gällde och ställningen blev 4-3 tål att sägas att det från början var bäst av tre (2-1) till mitt lag sedan bäst av fem (3-2) och sedan skulle det var först till fem, men det är en dag imorgon med som man brukar säga!

Min morgon dag hoppas jag att jag får gjort en massa saker :)
Så slipper jag göra dem någon annan dag!!

Nu ska jag göra mig klar och sov, och kanske läsa lite, har kommit igång med boken jag läser och har insett att den är rätt spännande! Längtar redan tills jag får börja med en ny, jag ligger lite i lä med läsningen när jag pluggar är så mycket annat man måste läsa då..

I alla fall vad har jag lärt mig av dagen?? Boule är roligare än jag trodde!!

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0