Gul sand

Så idag är första dagen som jag har upplevt den gula sanden!! Som ni kanske kommer ihåg från geografin så har Kina några stora sandplatåer i landet, sanden från dessa sandplatåer blåser in över korea under våren några gånger då och då så var fallet idag.. måste säga att det ibland var lite jobbigt att andas pga denna sand!

Helst ville de tydligen inte att man skulle vara ute, men jag har varit ute hela dagen och besökt dels massa gamla bostäder sedan namsam tower och så till slut så blev det en rysk restaurang idag, det var nämligen Nastias födelsedag och hon ville ha lite smak av hemma :)

Imorgon ska det blir lite små spännade, jag ska nämligen besöka DMZ så ska upp tidigt i morgon så det är bara att sussa sängen nu..

Jag ska ta och göra ett bättre inlägg snart.. promise.. som om ni inte hört det tidigare...

Må och Lev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0