All by myself

Så har jag blivit lämand ensam så här ligger jag på badrumsgolvet och bara gråter! Analyserar allt i mitt huvud, var det nått jag kunde gjort annorlunda, var det något jag sa? Något jag gjorde? Eller var det kanske något som jag inte sa? Något som jag inte gjorde??

If I could turn back time va!?

All saints spelas i bakgrunden för att förtydliga min undran:

A few questions that I need to know
How you could ever hurt me so
I need to know what I've done wrong
And how long it's been going on
Was it that i didn't pay enough attention
Or did I not give enough effections
Not only will your answers keep me sane
But I'll now never to make the same mistakes again! ;-)

Vad ska jag då göra när jag har läggas för mig själv i en vecka??
Jag vet inte... Se film kanske... Plugga... Tråkigt nog är det väl det som jag kommer att göra, men förhoppningsvis har jag så mycket att göra så att jag inte hinner märka att jag är.... All by myself...

힘내!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0