Slutet på en lugn och skön helg!

I fredags pausade jag blev halvsjuk så stannade hemma och sket i bibblan!!
Rebelsikt, jag vet!

Lördag hände inte mycket heller har ju beskrivit hur min rumskamrat funkar när klockan ringer och så gjorde hon nu med, fast denna gång somnade jag om med, chock!

Frukost och hasse och Tage! Underbart kan det sammanfattas!

Promenad följde, donken, lite shopping och sedan hotellhäng med receptionist! Gratis kaffe och trevligt sällskap yey!!

Middag gladiatorerna och Ranelid avslutade lördagen..

Söndag mjuk start för måndag lite plugg men mest inte, jobba på Drott match vilket hade varit kul om det inte varit då att allt tjorva men pannkakor och ärtsoppa räddade tillställningen..

Nu är det sängen som gäller igen!
Skönt att ägna sig åt något som för det mesta inte krånglar ;)

Hej på dig leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0