Skidskytte VM

Det har varit en så himla skön helg för min del! Åkt till Jönköping och umgåtts med Erika mfl.

Tänkte dela med mig av en liten anekdot, så anledningen till att jag åkte till Erika var förutom att träffa henne att delta på hennes inflyttningsfest. Som så många andra fester begav vi oss in till staden för att dansa och som på så många andra ställen har de ett inträde.
Alla står i kön att få betala men jag hör aldrig något pris, jag är sist i kön och eftersom jag har en app för att få lite koll på mina inköp frågar jag killen i entrén:
- jaha och vad drar du från mitt kort idag då? Med ett leende på läpparna, ett leende som snart skulle suddas ut..
Han svarar:
-180 kronor kostar det idag. Var på mitt svar blir
- ja det var dyrt men mer kan jag inte göra då mina vänner redan har lämnat in jackorna!
Ja tänker jag kul kan man ha i alla fall, what's done is done..kul hade jag men sedan blev jag också hjärntvättad det var så dåligt sen kosta ölen 70 spänn med (Falcon flaska 33cl!!!) tur att ja var med bra folk :)

Idag har jag sett Vasaloppet och skidskytte vm! So nice! Sedan promenad och HFLCAB diet till middag, inte hört talas om den? Den slår snart!
Pluggat har jag med hunnit med och nu avslutar jag kvällen med att läsa ett kapitel i 1984 ska bli spännande

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0